dissabte, 31 de desembre del 2011

Resum del 2011

És innegable que, per molts motius, 2011 ha estat un any bastant dur. Però centrem-nos en les moltes altres coses que he pogut fer i que m'han encantat.

Al gener me'n vaig anar a Milà, encara que mig malalta i amb molt fred, és una ciutat molt maca. També vaig descobrir Ashbuy Heights.

Al febrer vaig poder veure en directe Head-less, Colony 5 i Covenant a la sala Bikini. Aquí. A la sala Apolo hi van tocar Hurts i els vaig poder tornar a disfrutar altra vegada en poc temps.

Vaig poder anar al Camp Nou a veure guanyar el Barça i vam saber que hi hauria nou cd i gira d'Erasure.

Durant el mes de març vaig poder disfrutar de T.O.Y. i, sobretot, del darrer concert d'And One amb en Gio i en Chris, als quals també vaig veure després del concert. Aquí.

També vaig decidir que aniria a Múnich a l'octubre a veure el Fulltimeshow. Aquí.

Al mes d'abril vam saber de la separació d'Elegant Machinery (aquí) i vam poder disfrutar del concert de l'home orquestra, IAMX, a la Salamandra.

Durant maig van passar poques coses. Vam poder veure en Dave Gahan cantant en un concert benèfic, per youtube, per això. Aquí.

El mes de juny vam poder disfrutar d'Assemblage 23, Mirrors i OMD a la sala Apolo. Aquí. A part, també em vaig decidir a anar de vacances a Hamburg a veure Unheilig.

Juliol va ser tranquil. Vam descobrir que VNV Nation treurien nou disc i que vindrien a presentar-lo amb Frozen Plasma a Bikini. Aquí.

A l'agost hi va haver moltes novetats en descobriments "cançonils". Per un costat VNV Nation va donar a conèixer Control, Erasure va fer el mateix amb When I start to break it all down i Pakt amb Freiheit. Per un altre costat vaig descobrir Blutengel. Aquí.

Vaig anar a Hamburg a veure Unheilig. Aquí. També em vaig endinsar en l'univers Nitzer Ebb.

Al setembre vaig decidir "fitxar" pel futbol sala del Barça i vaig anar a Viena a disfrutar de VNV Nation. Aquí.

Per fi va arribar l'octubre i vaig poder anar a Múnich a disfrutar del Fulltimeshow amb: Minerve, De/Vision, Camouflage i And One. Aquí, aquí, aquí i aquí.

I també la gran sorpresa d'anar a Londres a veure Erasure.

Al novembre vam disfrutar de l'In-edit Beefeater. Ens vam enterar de la cancel·lació dels concerts de Minerve, amb els conseqüents nervis, però vaig anar a Frankfurt a disfrutar d'un nou Fulltimeshow, aquest cop amb !distain.

Finalment, desembre amb el concertàs de Nitzer Ebb.

I això ha estat tot, que no és poc.

BON ANY NOU!


1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Un any intens! et felicito.

Ah!! i bon any nou.