dimecres, 14 de setembre del 2011

Viatge a Viena

Es pot dir que acabem d'aterrar de Viena i la veritat és que és una ciutat molt maca. Com sempre, he caminat en excés i el dolor del genoll que em vaig guanyar a pols a Hamburg, no va millorar després de caminar 30km en un sol dia i quasi sense parar...

Tot i això ha valgut la pena, en part també pel concert de VNV Nation, del que ja comentaré coses en un altre post, però del que vaig aconseguir el setlist gràcies al noi del meu costat (Ian) que me'l va passar. Gent maca :) També vaig poder comprar el cd, que ja hi era!

Sobre Viena, crec que en vaig veure bona part. Sobretot el centre amb la catedral i les seves mil esglésies. Mercats diversos, parcs, palaus antics reconvertits, museus (exteriorment, a dins no hi vaig entrar) espectaculars. El palau Schönbrunn ostentós fins a extrems insospitats...



També em vaig arribar al Prater, per veure la nòria tan coneguda arran de la pel·lícula The third man de Carol Reed i a les Hundertwasserhaus, que són un desplegament d'imaginació.



Aquesta vegada, que portava fins a 2 jerseis, hem estat voltant els 27º, així que, a part d'un dia per sopar, no m'han fet cap falta. Sol i calor cada dia i ha anat molt bé per a poder passejar per tot arreu.