dissabte, 3 de setembre del 2011

Compres a Hamburg

La veritat és que pensava que a Hamburg, amb la quantitat de música que surt d'allà i el número de clubs que tenen, trobaria més botigues de música. Al final només en vaig trobar una l'últim dia i era més aviat poca cosa.

A Bremen sí que en vaig trobar una de casualitat. Per suposat estava plovent i vaig entrar a refugiar-me. Al sortir ja lluia el sol...

Pensava que trobaria més coses de les que buscava, però al final em vaig decidir per un parell de cds ja que també tenen pàgina web i per 2€ també t'ho envien a casa. La botiga es diu Hot Shot Records.

Al final vaig optar pel darrer disc del Felix Marc en solitari: Parallel Worlds. L'anterior no hi era, així que no vaig haver de dubtar.


Després, vaig optar per comprar un dels cds d'Unheilig ja que després del concert no en tenien amb el merchandising. A la botiga estaven a l'estanteria que els hi tocava, però també tenien un stand a part amb diferents discs. Al final vaig optar pel Puppenspiel ja que conté algunes que ja coneixia i així anava sobre segur.

Vaig estar buscant a veure si hi havia alguna sorpresa més, però suposo que tampoc són grups molt coneguts allà i no deuen estar per tot arreu.