diumenge, 18 de setembre del 2011

Dark Christmas Festival 2011

Demà començo a treballar, així que porto uns dies intentant fer coses agradables per a oblidar-me'n.

Fa un parell de dies vaig decidir-me a comprar l'entrada per al Dark Christmas Festival que es celebrarà el divendres 16 de desembre a la sala Bikini de Barcelona.


Els caps de cartell són, com ja vaig comentar, Nitzer Ebb i després de la recomenació de música: ni temps ni espai i d'alguna persona més en la que confio una mica en el seu criteri, he decidit anar-hi.

Avui comparteixo la cançó Murderous:



Seguiré buscant cds i investigant, però sí que tenen pinta de ser molt animats en directe, així que suposo que m'ho passaré bé.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Pensava arribar amb temps a aquest escrit teu, però . . . no. Així que m'avanço.
No cal que et digui (un altre cop) que fas una ràbia que no te la acabes. :)
Que t'ho passis bé. Espero que no et decebin. Potser tens masses expectatives.

Jo aquest cop no podré anar-hi. No cal que et digui, que espero (si és que ho fas) la teva crònica. que ho gaudeixis força.

Salutacions

btretze ha dit...

A aquest sí que em pensava que hi aniries. Ja t'explicaré. A veure si tinc temps de posar una darrera cançó abans del concert.