dissabte, 10 de setembre del 2011

Barça (Futbol Sala)

Abans d'escriure sobre que me'n torno a anar uns dies de viatge, volia comentar el següent.

Ahir, després de pensar-ho alguns dies, em vaig fer sòcia del Barça de futbol sala, conegut com a Barça Alusport... Per 70€ a l'any pots anar al Palau a veure tots els partits. La veritat és que ho vaig trobar bé de preu i, tenint en compte que l'any passat vaig veure tots els partits per la tele (a la meva, que canvia els colors i de tan en quan li agafa per fer com uns flaixos), vaig pensar que si anava al camp, ho veuria millor.


Així que, probablement, divendres que ve comença la nova experiència de seguir el futbol sala en directe. Hi vaig jugar bastants anys (crec que 7 en total) i la veritat és que m'encantava.

L'any passat, al recuperar per fi la tele m'hi vaig anar enganxant de nou i a veure si aquest any podem aconseguir alguns títols més.

Fins ara hem perdut la Supercopa i ahir vam remuntar un partit a l'últim segon, literalment. Va ser emocionant.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Felicitats!!!!!!! oe oe oe oe. ser de Barça és . . . el millor que hi ha.
Campions!!!!!!!

btretze ha dit...

Sí!!!! A veure si entre avui i demà puc escriure alguna cosa perquè... ho vaig viure en directe al camp!