dissabte, 24 de desembre del 2011

Lights of Euphoria - True Life

Ahir, segon i darrer dia de vacances "extra" de Nadal, va començar de bon matí, a les 7h, amb una trucada que, tot i no despertar-me, em va fer canviar els plans. Intoxicació alimentària es deia. Així que em vaig passar el dia cuidant del meu nebot i acompanyant a ma germana a l'hospital. Res realment greu, encara sort, però cansat.

Això sí, aquest matí m'he hagut de posar una mica les piles i espavilar amb els últims detalls de la nit de nadal. Ara ja ho tinc quasi tot enllestit i estic preparada per a escriure unes darreres paraules al blog. Potser seran les últimes d'aquest any ja que m'esperen uns bons dies de feina a l'oficina. Però com que la feina oscil·la tant, ja es veurà.


No sóc gaire de nadales. Bé, no ho sóc gens. La meitat no les conec i l'altra meitat no m'agraden. Són o massa cursis o massa religioses, suposo que és el que té aquesta època de l'any. Així que he estat buscant i buscant alguna cosa una mica diferent, encara que no tingués res a veure amb el Nadal, però que ens posés de bon humor.

Al final m'he decidit per una cançó que estava en una espècie de recopilatori que em vaig descarregar fa ja uns quants anys i que va sonar a l'mp3 fa poc. El grup es diu Lights of Euphoria i la cançó True Life:



"The sun arises but you can't see
There is no touch that makes you feel
You trap yourself inside an awful dream
You locked the door and lost the key"


Tot just ara he buscat una mica a veure qui formava aquest grup i són en Torben Schmidt i en Jimmy Machon. Inicialment, en Torben Schmidt es va unir a diferents vocalistes sota la idea del "one hit wonder" (amb Ronan Harris, Stephan Groth, Vasi Vallis, etc.) però al final, al tenir cert èxit, es va establir amb en Jimmy Machon. Hauré d'investigar més a veure què tal.

BON NADAL!


1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ei!!!! quina cançó mes bona. No la coneixia. Me la quedo!!!!

així m'agrada, que siguis una tieta responsable :)

Ah!!! i BON NADAL,
Salutacions.