dimarts, 8 de febrer del 2011

Concert Hurts

Després del gran concert de la setmana passada, aquest dissabte hi tornem. Aquest cop amb Hurts a la sala Apolo.

La veritat és que no he anat mai de concert a aquesta sala i no sé benbé què em trobaré. Però tenint en compte l'èxit de l'anterior concert a Barcelona, m'espero el mateix tipus de gent, però multiplicada per 3, és a dir, que la cosa no pinta gaire bé. Ja intentaré buscar un bon lloc i aïllar-me una mica...

Les portes s'obren a les 19.45h, els teloners Stendhal Syndrome a les 20.15h i Hurts a les 21.30h. Si fos un dels típics concerts de Bikini hi podria anar cap a les 20.30h, però molt em temo que hi hauré d'anar fins i tot abans que obrin les portes. Suposo que passaré per allà una mica abans a mirar què tal està tot i si encara està buit aniré a prendre alguna cosa.

Teniu algunes referències de com és la sala en qüestió? Mida? So? Distribució? Preus? Ara que hi penso, potser seria interessant escriure sobre com són les sales, com arribar-hi, etc. Tampoc en conec tantes, però ara m'aniria bé saber més coses de l'Apolo.


Ja centrant-nos en el grup, poques coses més es poden dir que les que ja he dit. A la crónica del concert explicava que algunes cançons les havien versionat per al directe per tal de fer-les més mogudes. La que poso avui és una d'aquestes. Illuminated comença com sempre, tranquil·la, pausada, però la tornada és més agressiva, amb més acompanyaments.



El video es veu i se sent molt bé perquè deu ser oficial d'un tal New Pop Festival, però aquest públic d'on ha sortit? No sé si estan concentrats (al final aplaudeixen molt) o adormits.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quines cançons més maques fan aquests!!!!

La Sala Apolo és més gran que el BIKINI, però no pensis que gaire més.
El so depèn molt del grup. Per exemple, en la meva historia recent, he vist allà a John Foxx, 2 cops a Nitzer Ebb, i un cop a Recoil. En tots els casos el so va ser excel·lent, excepte a Recoil, que em vaig posar poc centrat respecte als altaveus, i alguns greus no se sentien gens be. El mateix dia, vaig sentir als Nitzer Ebb, igualment “descentrat” i en algun moment molt puntual, també vaig notar alguna deficiència, però en línies generals, ho vaig sentir de conya..

Se que et posaràs el més a prop de l’escenari que puguis, i faràs bé. Als concerts de John Foxx i el de Recoil + Nitzer ebb, no ho vaig notar gens, però al de Nitzer Ebb de fa uns 5 anys, vaig notar que el terra tremolava massa amb el “bailoteo” de la gent. En aquest cas, jo estava més “lluny” de l’escenari i no sé si era la meva ubicació, o que ja han solucionat el tema de les tremolors, que era força inpactant, fins l’extrem que a mi no em va deixar gaudir del concert.

I pels voltants, doncs no tinc referència.

Ah! Per cert. En els tres concerts, els “artistes” van entrar (i en el cas de John Foxx, van sortir) per la porta per on entra i surt el públic, sense necessitat d’esperar molts temps. Ho dic per si vols que la “groupie” ataqui de nou, potser, tingui les seves possibilitats (je, je, je)

Què en gaudeixis força!!!

btretze ha dit...

Moltes gràcies per tota la informació!!!

Ostres, m'encantaria poder fer de groupie de nou, però no en tenia gaires esperances perquè ja són un grup bastant conegut. Quina il·lusió em faria. Intentaré passar-me una mica abans i esperar una mica després a veure si pesco algú.

Gràcies i ja t'informaré.