divendres, 18 de febrer del 2011

Muse - Resistance

El grup Muse es va formar a principis dels 90 i potser mai ha estat dels meus preferits, però sempre hi ha hagut alguna cançó o una altra que m'han agradat. De fet, tinc el seu primer disc Showbiz del 1999 i, al cap de 10 anys, el 2009, van treure el seu darrer àlbum Resistance i la veritat és que té diverses cançons que m'agraden.

El tracklist del seu darrer àlbum és el següent:

    1. Uprising
    2. Resistance
    3. Undisclosed Desires
    4. United States of Eurasia (+Collateral damage)
    5. Guiding Light
    6. Unnatural Selection
    7. MK Ultra
    8. I Belong To You
    9. Exogenesis: Symphony Part 1 (Overture)
    10. Exogenesis: Symphony Part 2 (Cross-pollination)
    11. Exogenesis: Symphony Part 3 (Redemption)


Tenen aquest toc guitarrero que els hi dóna tanta força (també en directe segons m'han dit) i aquest to èpic que els hi va perfecte per als concerts en grans sales o estadis.

Ara l'estava escoltant i per això he pensat en compartir-ne alguna. Al final m'he decidit per la cançó que comparteix nom amb el disc Resistance:



Les tres primeres cançons passen ràpid, però United States of Eurasia et fa parar un moment a pensar, recorda excessivament a Queen, fins i tot en la veu i els cors. D'aquí en endavant hi ha tant cançons que no tenen res, com d'altres destacables (Unnatural Selection, per exemple).

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi m'agraden força.
I sí. tens tota la raó que hi han cops que recorden massa a Queen. Jo afegiria que també a U2. Però les seves composicions em semblen molt bones, i transmeten "canya".
Osti Acabo de veure que fa un mes que no et visito. La falta de temps pot amb mi.
A veure si em poso al dia poc a poc.
Salutacions.