dijous, 24 de febrer del 2011

Hurts - Sunday (video)

El grup Hurts segueix aprofitant la gran tirada que ha tingut el seu primer disc Happiness i treu un nou single, l'excel·lent Sunday.



Sobre el video em costa dir-ne res de positiu. Crec que han escollit malament. No li trobo el sentit i ni tan sols és estèticament bonic o elegant. Una llàstima. Les parts que més m'han agradat són les següents:



Amb l'Adam amb la boca tapada i el seu piano. De fet no comença malament, amb l'accident a la neu, però la resta em sembla que han barrejat masses coses (colors taronges, noies ballant i el Theo vestit tot de blanc, simplement mirant un mirall, gent vestida amb paper film, primers plans que semblen totalment photoshopats...) però potser sóc jo que no l'entenc.

Igualment, la cançó és genial.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Doncs a mi si que m'ha agradat.
Han arriscat, sortint d'aquella sobrietat que pot amagar algunes "carències". Fins i tot, han actuat mostrant sentiments.
La nova versió de la cançó també m'ha agradat encara que em sembla que em quedo amb la del CD.
Per cert.
L'enllaç del vídeo ja no funciona.
Salutacions.

btretze ha dit...

Merci! He canviat l'enllaç.

Pel que fa al propi video... segueix sense agradar-me, però no es pot fer tot bé :)