divendres, 5 d’agost del 2011

Pakt - Freiheit

Tot i les reticències que tenia per al nou grup que formarien en Chris Ruiz i en Gio Van Oli després de deixar And One, el primer single no sona malament. No dubtava de la seva qualitat com a músics, sinó del camí que prendrien.

Estava clar que seria més fosc que els darrers And One, amb un so més EBM, com als seus inicis, però sempre queda aquell dubte de si ens convencerà o no.

Ja sota el nom de Pakt podem veure el video del que serà el primer single Freiheit:



El video en sí no és gran cosa, però la cançó m'agrada. Encara sense tenir la lletra, a l'estar en alemany no aconsegueixo desxifrar-la sencera, però tampoc és sempre necessari.

M'agrada el blanc i negre. M'agrada la veu d'en Chris, tan bruta. M'agrada l'alemany com a idioma escollit, almenys en un inici. M'agrada que en Gio es presti a fer el burro en un video, tan seriós que sembla sempre. M'agrada que en Chris s'hagi tallat per fi els cabells.

Esperem una mica a veure què tal els va el primer directe (al M'Era Luna), a veure què toquen i què tal serà el disc sencer. El 27 d'agost estaran a Munich, jo també, però només pel matí, fent l'enllaç per anar a Hamburg. Si ho hagués sabut, hauria mogut un dia el vol.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Fantàstic, magnífic, sublim, perfecte. Com pots dubtar d'en Chris Ruiz?
Veient i escoltat aquest vídeo, entenc que pot haver passat a And One.

Penso que últimament, And One es copia a ell mateix, i crec en Chris i en Gio, demanaven un canvi. Si mes no jo ho crec. I si aquest és el canvi, benvingut sia.

El bateria és un ex-Combichrist?

Salutacions.

btretze ha dit...

Tens raó amb el que dius d'And One, potser sí que s'estaven repetint una mica i jo crec que l'ego del sr. Naghavi és tan gran que també deu fatigar. (Tot i això, si jo tingués el seu talent no hi hauria qui m'aguantés.)

La veritat és que aquesta cançó de Freihet, cada vegada m'ha anat agradant més, però a l'escoltar les altres al youtube, m'han semblat totes molt semblants. De moment sembla que han endarrerit la sortida del cd perquè havien aconseguit millors cançons. El single, em va semblar car quan el vaig veure a la botiga, així que m'espero al cd.

Sobre el bateria ni idea... En això domines molt més tu.