dijous, 4 d’agost del 2011

Sant Carles de la Ràpita

Un cap de setmana més dos dies de vacances a Sant Carles de la Ràpita per a poder acabar d'aguantar l'agost treballant, i amb la mirada posada al setembre.


Uns dies per a recobrar les forces que ja van minvant. Descansar, jugar, menjar bé...

Aquests dies no he tingut un grup referència que m'acompanyés. Amb un nen de 2 anys és complicat, però m'he decidit per posar un grup clàssic com serien Depeche Mode. I una cançó tranquila, per suposat: When The Body Speaks, de l'Exciter (2001):




Ara només falta sobreviure a aquests dies que tot i que hi ha feina, és més pausada. I per al que em preparo, el que em motiva aquests dies és: veure Unheilig a Hamburg, VNV Nation a Viena, a l'octubre And One a Munich i ara estic intentant preparar un viatge llampec per veure Erasure a Colònia al novembre. I no oblidem que a Barcelona també hi haurà moviment!