dimarts, 26 de juliol del 2011

Madrid & Debod

Aquest cap de setmana vaig anar a Madrid. Visita una mica llampec, però valia la pena. Només havia estat una altra vegada a la capital d'Espanya i va ser per un concert de Morrissey el 2008. Aquesta vegada els motius eren uns altres, anar de visita, així que tampoc vaig tenir gaire temps per a visitar la ciutat.

Dissabte al matí una mica de centre, places diverses, la catedral, el palau reial i el temple de Debod. El diumenge el Rastro.


El visitar el temple de Debod no vaig poder evitar pensar en el grup del mateix nom i en què feia molt temps que no sentia res d'ells. He estat mirant i crec que no es conecten al myspace des de fa un parell de mesos, així que sembla que està tot una mica en standby.

Ja que hi vaig pensar, aprofito per a posar un video seu:



La cançó és Wake Up!!! que és dels vídeos de youtube que es veuen millor.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Madrid és una ciutat molt maca, i col·losal. Quan un va a Madrid, se'n adona de la diferencia real entre una capital i una ciutat mes o menys gran com Barcelona.

Per deu!!!! Què és això de debod?????? No els coneixia, i la cançó aquesta és bonissima. Me'ls quedo.

Salutacions.

btretze ha dit...

Ara fa molt que no sento ni veig res nou de Debod, però la veritat és que tot i ser d'aquí em tenen el cor robat. Trobo que són molt bons.