diumenge, 10 de juliol del 2011

Madness - My Girl

Pensava que ja havia parlat de Madness alguna vegada, però em sembla que encara no hi ha res al blog. Com a petit resum, per si algú no els conegués, són un dels grups més coneguts d'ska / reggea del Regne Unit i van formar-se a finals dels anys 70. Amb una pausa de 1986 a 1992. actualment sel's veu més grans, però la veritat és que és impresionant com estan.

Aprofitant que ahir van estar al festival Cruïlla Barcelona i que són notícia, poso un video seu. El festival en qüestió no es pot escapar de l'adjectiu estrany (com a mínim). Tenint en compte que combina com a caps de cartell: Jack Johnson, Public Enemy, Antònia Font, Calle 13 i els mateixos Madness, no es pot definir de gaires més maneres.

Degut a aquest cartell tan eclèctic ni em vaig plantejar anar-hi. Només pensar que per poder veure Madness d'aprop podia veure'm obligada a escoltar algun dels altres grups, ja no em compensava.

Tot i això, Madness sempre ha estat un grup que m'ha despertat bon rotllo i tenen un bon directe. Volia penjar la cançó My Girl sense cap mena de dubte perquè és de les meves preferides, però com que el video que hi ha al Youtube d'ahir a Barcelona no se sent gaire bé, en poso un d'un de fa un parell d'anys:



Quan Yazoo va tocar al Sónar, també van venir però tocaven el dia abans o després, pel que també mel's vaig acabar perdent. Les oportunitats van passant i el temps amb elles, però sempre ens quedarà Youtube.