dilluns, 25 de juliol del 2011

Última hora: And One

Des de divendres que tinc un parell de novetats d'And One per comentar, però no vaig parar de treballar pràcticament ni per dinar i el cap de setmana he estat fora, així que fins ara no he tingut uns minuts per a escriure sobre els temes.

Comencem per la part més negativa. And One ha decidit abandonar la gira que estava fent amb Unheilig. Van enviar un comunicat i amb el traductor de google més o menys el que vaig entendre és que no els estava agradant com estaven anant els concerts i que per això anaven a deixar aquesta gira abandonada. Des de feia uns dies ja estava anunciat que no participarien en alguns dels concerts d'aquesta gira, però com que només ho havia anunciat Unheilig, no n'estava al cas. Ara ja s'han atrevit a cancel·lar-los tots.

A part, posen com excusa que així es podran centrar en els que són els seus fans reals i es podran centrar en el nou disc, que volen presentar a finals d'any... Aquí està el comunicat, en alemany, on expliquen totes les seves raons.

La veritat és que crec que si no és un motiu de força major: malaltia o similar, no tenen gaire dret a fer això. Ok, també és cert que vaig a Hamburg a veure Unheilig, però la veritat és que em vaig decidir a anar-hi perquè And One eren els teloners, per tenir l'ocasió de veurel's en diferents llocs i disfrutar d'ells com més vegades millor. Estic bastant decepcionada, però des de divendres ja m'he anat animant una mica, encara que poc. És molt senzill per als que no tenien entrades dir que fan bé. M'agradaria saber què en pensarien si haguessin pagat una entrada, uns bitllets d'avió i les nit d'hotel.

A la pàgina d'Unheilig ens informen que els substituirà Mina Harker, que pel que he pogut escoltar és una mica sosaines. Posa que ella els substituirà en els concerts que no hi vagi And One, però la noticia és anterior a què se sapigués que no aniria a cap concert. Suposo que intentaran que ho faci en els altres també.


L'altra notícia, és que ara, a l'entrar a la pàgina web del grup ja no sembla una pàgina personal de l'Steve, sinó que a les fotos fins i tot hi surten en Rick i en Joke. En algunes de les fotos ja han canviat en Gio i en Chris pels nous components del grup i la veritat és que la foto del comunicat, m'ha agradat molt:


Bé, ja veurem quan treuen el nou disc també, perquè per al juny estava anunciat un single o alguna cosa i encara no tenim notícies de cap tipus.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Tens raó.
Si un es compromet a fer una gira i posa entrades a la venda, ha de complir amb el que ha promès.

Salutacions.