divendres, 8 de juliol del 2011

Erasure - Info

Erasure va ampliant les notícies constantment. El títol del nou disc: Tomorrow's World, la data de sortida a la venda: el 3 d'octubre, una nova cançó: Save Me, noves dates a la seva gira, noves fotos...


Pensant en veure'ls, per fi, en viu, tenim les següents possibilitats. Fins el 25 d'agost estaran fent el seguit de concerts del Total Pop! Forest Tour i del Total Pop! Summer Tour. A partir del 31 d'agost ja començaran la gira del nou disc: Tomorrow's World Tour pels EEUU i Canadà. Durarà fins el 6 d'octubre.

Llavors comença la gira europea que fins ara durarà fins el 14 de novembre. Encara no es deixen veure per Barcelona o Espanya, però no perdo les esperances.


Una possibilitat que em van comentar ahir seria anar a veure'ls a Londres, el 25 d'octubre, però és dimarts. A part, la setmana abans ja m'agafo un parell de dies per anar a Múnich a veure And One i potser a la feina no ho veurien amb bons ulls.

Mirant, mirant, potser per ara la millor opció és Colònia. Cau en dissabte, pel que podria marxar el divendres a la nit o el mateix dissabte a primera hora i tornar diumenge al vespre. El dilluns l'estat físic seria trist, però el somriure als llavis no me'l treuria res.


Mentre acaben de posar totes les dates i m'acabo de decidir, aprofito per posar el tema Ship of Fools. Un tema, com tants d'altres, que no pot faltar en un directe.



Em sembla que per ara no em deixo res, però aviat segur que aniran ampliant la informació.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina veu que té l'Andy Bell!!! (Es diu així, oi?) És del tot encisadora.

I quin concert més curiós d'erasure!!!

Salutacions

btretze ha dit...

Sí que es diu Andy Bell i és capaç d'aguantar aquesta veu tot un concert (tot i que potser aquí sona una mica més greu). Em va impressionar en directe. Sona super neta