dijous, 20 de gener del 2011

Viatge a Milà

Al final vaig poder anar cap a Milà tot i la febre i l'otitis dels dies abans. Tot i això, vaig poder visitar bastantes coses. El més interessant, Il Duomo. La catedral de Milà és impresionant. Aprofito per posar un parell de fotos de les 300 que vaig fer...

La primera amb una part de dalt del Duomo:


La segona amb unes espelmes de dins del Duomo que m'agraden com van quedar:



La veritat és que feia molt fred i la boira no acompanyava gaire (excepte el primer dia que vaig veure el sol, la resta va estar molt emboirat) però vaig poder visitar moltes coses: L'últim sopar de Leonardo da Vinci, el barri de Brera, els carrers més pijos, el cementiri, l'estació central, el palau reial, l'Scalla, etc.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Il Duomo es impressionant. Es per estar-s’hi hores i hores mirant tots els detalls de les seves façanes.

Estava preparant un escrit sobre el meu viatge a Milano, però entre les morts de músics i dels meus ordinadors, al final encara no l’he pogut fer. I pensava que hi anaves al març.
Et va agradar?

Salutacions.

btretze ha dit...

Sí que em va agradar, però feia molt fred i tenint en compte que el dia abans estava amb febre i infecció d'oïdes va ser dur, però maco de totes maneres.

Veig que ja tornes a tenir ordinador!!!