diumenge, 23 de gener del 2011

Vinils a la paret

Tinc el blog bastant abandonat, però aprofito avui que tinc temps per comentar 3 coses. Les posaré en 3 posts diferents que em sembla que quedarà més ordenat. Comencem per la primera, en ordre decreixent d'interès.

La nova decoració de la meva habitació. Ara hi ha dos vinils penjats a la paret que crec que queden prou bé. La idea va sortir mirant aquesta pàgina web i la vaig adaptar amb vinils reals.

Els vinils en qüestió potser no són els més interessants pel que fa a qualitat musical, però els grups sí que són dos dels que més m'agraden. El de la dreta és de Depeche Mode. És el single Precious i he escollit aquest perquè el tenia dues vegades, així que si es fa malbé d'estar penjat a la paret, tampoc passarà res.


El de l'esquerra és d'Erasure. És el single Chorus i he escollit aquest perquè el vaig trobar per 3 euros...

Volia penjar-ne d'altres, especialment d'And One o Pet Shop Boys, però em feia por que es fessin malbé i després ja no els pugués escoltar més. Potser amb el temps vaig ampliant el número de vinils penjats, però per ara crec que queda bé d'aquesta manera.