dilluns, 6 de juny del 2011

Unheilig - Für Immer

Últimament estic escoltant molt el disc Grosse Freiheit d'Unheilig i estic trobant moltes cançons que valen la pena.

És complicat trobar els cds per a descarregar, fins ara només he trobat aquest darrer (cal dir que també me l'he comprat un cop he constatat que m'agradava). També em vaig comprar un que vaig trobar casualment a la botiga de discos Revolver, Frohes Fest, però que no l'he escoltat tant perquè el tinc a casa.

Canviant una mica de tema, al final sembla que em tocaran les vacances d'estiu a finals d'agost, principis de setembre i la meva intenció era anar uns dies a Hamburg. El que m'està fent acabar de decidir-me a anar-hi és el següent:


Sí, aquí troben sentit els dos temes dels que començava parlant al post. Unheilig tocarà el 28 d'agost a Hamburg i és bastant probable que m'hi deixi caure, en part, també, perquè And One també hi seran.

Pel que s'indica aquí, And One només tocaran mitja horeta, però he vist bastants videos d'Unheilig per Youtube i sembla que tenen un molt bon directe. Així que espero que m'agradin en el cas que hi acabi anant.

Per suposat, del lloc on toquen, Trabbenbahn, no en conec res. Alguna referència? Pel que veig per internet sembla una mena de pista de curses de cavalls. La direcció sembla una mica allunyada del centre, però amb algunes parades de tren aprop.


Per a acabar de decidir-me, poso una de les cançons que més m'agraden del disc Grosse Freiheit. Al final he escollit Für immer també perquè té un video oficial:



Segurament acabaré posant més cançons perquè n'hi ha moltes que em criden l'atenció.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Aquest grup, promet moooooooooolt!!! i que maca és la fonètica alemanya!!!!

Salutacions.