dimarts, 7 de juny del 2011

Chris Ruiz & Gio Van Oli deixen And One

Ahir me'n vaig anar a dormir amb aquesta notícia de què en Gio Van Oli i el Chris Ruiz pleguen d'And One.

Ho vaig llegir al fòrum Metalhammer i aquí hi ha el vídeo que ho anuncia, amb la cançó Playing Dead de fons que juntament amb les seves cares fa que tot sigui encara més trist:



No estic segura de què funcioni el video, segons com em dóna error, però es pot veure al link al fòrum.


Pel que comenten al fòrum és degut a diferències amb l'Steve Naghavi i formaran el seu propi grup de música: PAKT. Els substituiran els antics membres del grup: Joke i Rick.

Per suposat no m'ho crec... O no m'ho vull creure.

El que diuen al video és: "The time with you was amazing but for us time has come to say goodbye. We won't see any tears. We love you"

I en alemany: "Die Zeit mit euch war grossartig aber es ist an der Zeit für uns. Zu gehen seid nicht Traurig. Wir lieben euch"

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Una llàstima. Sempre he sentit molta simpatia per en Chris Ruiz.
Bé. Ens ho prendrem com allò de "no perdo una filla, sinó que guanyo un fill".

Salutacions.

btretze ha dit...

Jajajajajajjajajaa!!!!