dilluns, 13 de juny del 2011

OMD - So in Love

D'aquí dos dies toquen OMD, Assemblage 23 i Mirrors a la sala Apolo. Ja he demant festa dimecres per la tarda per a no fer tard.

La meva intenció és posar un video de cadaun dels grups fins llavors per tal d'anar-nos situant. Comencem pels caps de cartell i la seva cançó: So in Love:



N'he escollit una en viu i actual per tal de poder fer-nos una idea del que es podrà veure el dimecres. La cançó en qüestió ja feia dies que em voltava pel cap i que la volia compartir, així que aprofito l'ocasió.

Talk to me, don't lie to me, save your breath
don't look at me, don't smile at me, just close your eyes
I was so impressed by you, I was running blind
I would fall for every trick, every twist of mind

heaven is cold, without any soul
it's hard to believe, i was so in love with you


don't say your prayers, don't build your hopes, just walk away
don't phone me up, don't call around, don't waste your time
you were so in awe of me, you were so divine
you would do just anything, to still be mine

Heaven is cold, without any soul
it's hard to believe, I was so in love with you

all the things you said to me, I was so upset
you were always talking talking, God I did my best

heaven is cold, without any soul
it's hard to believe, i was so in love with you


2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Faig un salt en el temps, i passo directament a aquest escrit que has fet. Es que et dec moltes visites i tinc moltes coses a dir de tot el has anat dient, però vaig super liat i “indignat”.
Ja veus que el “tiu” no para. I això que no es una cançó extremadament dansaire. Imagina't-el amb 30 anys menys. S'ho curra molt. En aquest sentit, molt diferents a The Huma League (tothom d'en peus) que són bastant més paradets. En el seu cas, és la rosa qui s'ho curra, però no arriba al nivell del de OMD. Crec que t'ho passaràs molt bé. Ara no et creis falses expectatives, que tampoc són “el grup més canyero del món”.
Esperaré el teu informe. :)
Salutacions.

btretze ha dit...

Ja he vist alguns videos a youtube i tot i que no és gaire bon ballador hi posa ganes i amb això ja crec que m'ho passaré bé. Els meus balls deixen molt a desitjar també.

Mel's vaig perdre ara fa uns anys que em sembla que van venir al Primavera, així que en tinc ganes. Per a decepcionar-me ho haurien de fer molt molt malament :)

The Human League... a veure si em toquen entrades gratis per divendres, a algun lloc, encara no perdo l'esperança, em queden 5 dies.