dimecres, 16 de març del 2011

And One - München

Ahir em vaig endur una gran decepció a l'adonar-me que les entrades per al concert d'And One a Berlín estaven esgotades. Bé, no totes, però sí les que jo volia, les de First Class Area. Pel dibuix entenc que estan més a prop de l'escenari i per això les volia.


Us situo: aquest és un d'aquells concerts que And One fa juntament amb De/Vision i Camouflage. Tenint en compte que Minerve són els teloners, queda bastant clar que no es tractarà de 3 concerts + els teloners, sinó que més aviat Camouflage i De/Vision col·laboraran d'alguna manera en el concert, però crec que val la pena de totes formes.


Després de preguntar si les VIP o les de Backstage et donaven accés a aquesta zona i rebre una amable (de debò amable, que ara sembla sarcàstic) resposta de què no, m'he decidit per Múnich.


Així que ara fa una estona m'he comprat una entrada per anar a Múnich el 22 d'octubre. En aquest cas he pogut comprar la de First Class Area sense problemes.

Entre la resta d'alternatives he escollit Múnich perquè m'ha semblat que la sala de concerts estava prou a prop del centre de la ciutat. En molts d'altres llocs em semblava molt allunyada i em feia mandra pensar en la tornada.



La veritat és que em feia més il·lusió anar a Berlín, doncs ja fa uns quants anys que hi vaig anar, i a Múnich hi vaig estar l'estiu passat, però també és veritat que ho vaig disfrutar molt i ara intentaré visitar altres coses menys conegudes, les que potser se'm van passar per alt, o potser aprofitaré per a fer una escapada d'un dia.

Així que estic ben contenta. La sala en qüestió és la Backstage. Alguna referència? Jo en tinc poques, però a la pàgina web es poden veure algunes coses, com la situació, un petit mapa d'accés i una visió general de la sala:


Explico una mica el que m'han dit de les entrades per si algú s'anima. No totes estan disponibles a tots els recintes:

  • Normalpreis: la típica entrada de pista dels concerts de tota la vida.
  • First Class Area: aquesta és la que comentava que està com més a prop de l'escenari. No sé com ho delimitaran, per això.
  • Backstage: et permet estar al backstage, però segons el que em comentaven ahir per mail, no pas estar al concert. T'hauries de comprar una entrada a part.
  • VIP: al concert de Berlin entres a la sala per una entrada especial i pots beure i similars. L'entrada està inclosa, però em sembla que veus el concert des de dalt.
  • Rang: al concert de Berlín o d'Hamburg et permet estar a dalt: imatge.
  • Hotel Party Card: entenc que comparteixes hotel amb els grups, però no ho acabo de veure clar. Tampoc tens accés al concert. Seria l'opció més frick de totes. Excessiva fins i tot per a mi.



A part, aquest estiu volia fer moltes coses, però al final s'hauran d'anar delimitant una mica. El viatge a la Xina sembla estar una mica parat, si s'activa no sé pas com m'ho faré: pels diners que costarà, però també pels dies que hauré de demanar a la feina. Però de moment segueixo pensant en positiu. Les vacances no han de ser un problema!

Com que ja tenia la idea d'anar a Berlín he pensat d'anar-hi igualment, però ja que hi vaig, m'agradaria aprofitar per a veure And One de nou... Potser amb un altre tipus d'entrada, que et permeti veure-ho des de dalt o amb un passe VIP... Però de totes formes és al novembre, si fos a l'agost hi aniria sense dubtar-ho. Aprofitaria els dies de vacances per anar cap allà, però al novembre deu fer un fred també que tira enrere.


També he estat mirant els festivals de música d'Alemanya i voltants, amb VNV Nation, Frozen Plasma, Diorama, Mesh, Hurts, Apoptygma Berzerk, etc. Però em fa una mica de respecte anar-hi sola, més que res perquè els llocs dels concerts acostumen a estar una mica allunyats de tot.

Aquesta pàgina és molt pràctica per a veure el tema dels concerts.


I, també, per suposat, vacances sense concerts ni res com seria anar a Hamburg, Viena, Praga... Em queden tants lloc per visitar encara!

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina enveja que fas :)

La web dels concerts és una canya.

Salutacions