divendres, 4 de març del 2011

Concert: TOY i And One

Avui és el dia del concert. Com que em feia por que la feina s'allargués per la tarda he demanat mig dia de festa, així que en 2 ó 3 hores ja podré fugir d'aquí, anar a dinar tranquil·lament, descansar una estona i anar cap a la Sala Bikini amb tot el temps del món a disfrutar de T.O.Y. i And One.

Estarà ja a la venda el nou disc d'And One? També ho aniré a mirar, però ho dubto. Tot i això, per youtube ja hi ha alguns dels directes de les noves cançons:

Only Your Dreams
Seven
The Aims is in Your Head


Abans d'And One, podrem escoltar a T.O.Y. Com que també m'agraden i tinc ganes de veure'ls, he decidit posar un video de cada grup per tal d'anar obrint boca.

De T.O.Y. al final m'he decidit per: True Lovers que fa temps que està penjada per internet, en aquest cas des de fa un any, i que hauria de formar part del nou disc Pain is Love, el que em sembla que s'ha demorat.



Pel que fa a And One m'he decidit per: Love & Fingers, que mentres buscava les noves cançons al youtube l'he trobat i que encara no l'he escoltat mai en viu.



M'encanta aquesta nova estètica del grup.


Pel que he vist a l'entrada aquest matí les portes s'obriran a les 20h, T.O.Y. començarà a les 20.30h i després, a les 21.30h (em sembla que era) ja sortiran And One, tot i que em sembla una mica just, potser posava a les 22h? Com a excusa puc dir que era molt d'hora i que encara no podia obrir els ulls del tot...

Com que hi aniré d'horeta, que quan toca And One la sala Bikini s'acostuma a omplir, ja estaré allà quan comencin sense problemes.