diumenge, 13 de març del 2011

Sónar 2011 - The Human League

Fins ahir, el Sónar d'aquest any no m'interessava gaire. Ahir, però, vaig rebre la newsletter amb una nova sorpresa: The Human League hi seran.

Són un grup anglès de finals dels 70, on únicament es manté constant el cantant i compositor Philip Oakey. El seu darrer disc és Secrets del 2001 i ara estan a punt (el 28 de març) de treure Credo.

Tot i això, el que jo més conec són les seves primeres cançons, especialment el clàssic Don't You Want Me:



Aquí la informació del Sónar sobre el grup. Tot i que em sembla que encara no han posat quin dia toquen.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina ràbia!!! quina rabia!!!!
No poder-hi anar.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
estic molt emprenyat amb el món.

Es que 60Euros, nomes per veure a The Human League, fins i tot per mi, eś excessiu.

Només els he vist un cop, i m'agradaria molt tornar-los a veure.

Que hi farem!!! Tu hi vas?

btretze ha dit...

T'has posat al dia, eh?

La veritat és que m'encantaria anar-hi, però em passa el mateix que a tu. És una pasta per només un grup i que tocarà com a molt 45-60 minuts.

Estic mirant a veure si em toca alguna entrada en algun sorteig... :)