dimecres, 30 de març del 2011

Mirrors - Lights and Offerings (cd)

Els altres teloners d'OMD a la sala Apolo, seran Mirrors.

És un grup anglès de pop electrònic que ara fa un any van treure el seu àlbum de debut Lights and Offerings. N'havia sentit parlar i havia escoltat alguna cançó, però mai parant suficient atenció. Ara fa unes setmanes, sabent que estarien al concert del dia 15, vaig buscar el disc. Em va costar una mica trobar a qui em recordaven, però al final he decidit que són una barreja dels propis OMD juntament amb un toc d'Arcade Fire.

En James, l'Ally, en Tate i en Josef creen una música delicada i tranquil·la, molt vuitantera, a partir dels seus 3 sintetitzadors i una bateria electrònica. Realment crec que sonen molt bé i hi ha cançons que m'agraden molt, però els hi falta alguna cosa, que no sé què és.

Però crec que la seva qualitat és innegable i m'agradarà veure'ls defensar-se en directe. Pel que he pogut llegir, en directe porten uns videos bastant bons. A veure si a Barcelona també, tot i que ja estem acostumats a veure escenaris sense res més al fons que una tela negra.


La seva imatge està especialment estudiada, molt similar a la de Kraftwerk: neta, però freda. En el bon sentit.

He escollit un tema per a compartir, Hide and Seek, però en tenen d'altres que també val la pena escoltar com Into The Heart o Look At Me.



Potser no és un disc tan tranquil com recordava, però és, sobretot, la sensació que em dóna aquesta manera de cantar.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

de moment, jo també crec que tens raó quan dius que els hi falta alguna cosa. No sé que és però........no.

btretze ha dit...

Sí que els hi falta alguna cosa, però també és cert que en directe em van sorprendre. Van sonar prou animats.