dijous, 17 de març del 2011

Ashbury Heights - Derrick is a Strange Machine

Al gener, la primera vegada que vaig parlar d'Ashbury Heights, ja vaig comentar que els vaig descobrir per casualitat, mentre mirava els grups de la discogràfica alemanya Out of line.

Últimament, per això, els he vist anomenar a diferents llocs i ara que hi he pensat aprofito per posar una altra de les seves cançons. La veritat és que cada vegada me n'estan agradant més i es fa difícil escollir, però aquesta és de les que em té més obsessionada: Derrick is a Strange Machine.



La lletra és la següent:

"We were lovers for some time
We went separate ways that's fine
But I can't sit idly by

I've seen you hand in hand with him
Derrick is a man of whim
He will surely see you cry

I don't want to come between
I don't want to ruin your love
But Derrick is a strange machine

I don't want to be obscene
I don't want to tell what he's done
But Derrick is a loaded gun

He can be so very cruel
He has but a single rule
A cold and heartless point of view

You should have a better care
And put an end to this affair
Derrick's always been bad news"


He estat mirant i em sembla que no tenen cap directe previst, però pels videos de youtube que he vist no sonen tan nets en directe. Suposo que és difícil cantar amb aquest to de veu en directe, però també és cert que la majoria dels que he vist eren del 2008, així que poden haver millorat bastant.

Tot i això, em sembla que el disc que menys he escoltat és el darrer Take Cair Paramour (2010). Estan tots a Spotify, així que no hi ha excusa, però és que els altres dos em tenen atrapada. Ara ja farà unes setmanes que em vaig comprar el Morningstar in a Black Car (2008) i d'aquí unes quantes més em compraré el Three Cheers For The Newlydeads (2007), que és d'on surt la cançó que he posat avui.

3 comentaris:

L'Ignorant Mig-Ocre ha dit...

La veritat es que prometen molt.
Salutacions.

música: ni temps ni espai ha dit...

L'ignorant migocre és la meva altre personalitat, que s'ha "colat" per error.
Salutacions un altre cop.

btretze ha dit...

Jajajjajajajaja