dissabte, 5 de març del 2011

Fotos T.O.Y & And One

Ahir va ser un dia llarg malgrat no treballar tota la tarda. Tot i això, me n'emporto molts records, un parell dels cuals són:

T.O.Y. deixant-se fotografiar a la sortida de Bikini, així com després a l'after party de l'Undead.


Com també en Gio i en Chris d'And One a l'afterparty. Aquí l'Steve no es va dignar a venir... Una llàstima, però els altres dos nois molt accessibles i amables.


Amb el que vam parlar més estona va ser en Chris i vam comentar tant de les seves gires, dels concerts que feien aquí i que eren més curts que els d'Alemanya (ell ens deia que és que allà eren més grans) i fins i tot de què s'havia de tallar una mica el cabell.

Va ser divertit veure actuar las groupies de veritat. Què curta em quedo al seu costat! Jo, que al fer-me la foto amb els dos d'And One estava tremolant dels nervis i em van dir que estigués tranquila, i que l'únic que busco és una foto o una firma, i elles per allà buscant molt més :D

Per cert! A l'acabar el concert ens van donar 3 setlists i després també ens el van firmar. Va ser una nit bastant frick. A veure si trobo un moment per escriure la crònica musical, que, tot s'ha de dir, va estar molt bé.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Sempre fent enveja . . . .
:)
Jo mai he tingut esma de fer això.
:(

btretze ha dit...

La veritat és que jo tampoc sóc gaire d'això, sóc extremadament vergonyosa, però al final ja me'n vaig cansar i amb la il·lusió que em fa, val la pena passar una mica de vergonya.