dijous, 24 de març del 2011

IAMX - Volatile Times

Nou disc i nova gira d'IAMX. La veritat és que el seu darrer disc Kingdom of Welcome Addiction el vaig passar una mica per alt, no n'hi vaig fer cas perquè l'anterior, The Alternative em tenia tant atrapada, que no em deixava avançar.

Ara fa una setmana, més o menys, en va treure un altre, Volatile Times, i a aquest sí que li estic donant l'oportunitat que es mereix.

El primer single, Ghosts of Utopia em va agradar i per això vaig decidir escoltar-lo sencer:



A part, trobo que el cd comença amb una cançó molt encertada, que fa de presentació del disc. No serà la més animada, tampoc la més brillant, però és pausada i et dóna pas al que ve a continuació, un disc on barreja diferents estils, més tranquil que The Alternative i menys "brut", però que potser arriba al seu nivell. O qui sap si el superarà. Et fa escoltar amb ganes de veure què ve a continuació.

La cançó en qüestió és I Salute You Christopher i conté una de les frases que més m'han fet somriure últimament:

"Cause the Man in the sky is a tyrant and a lonely pshycopath"




El disc té autèntiques joietes com: Oh Beautiful Town, Fire and Whispers o Bernadette, que té un estil més de cabaret, de festa.

En Chris Corner estarà a la Salamandra el dissabte (gràcies!) 30 d'abril a les 21.30h (no sé si el concert comença a aquesta hora o els teloners). Per sort és en dissabte, entre setmana es fa molt difícil tornar des de la sala tenint en compte que el metro tanca a les 0h.

3 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Jo també penso que el CD, està força bé, tot i que a mi, les cançons que dius, són les que menys m0agraden, excepte Bernardette, que és esplèndida (M'ha recordat tant a en Bunbury!!!!)
Salutacions.

btretze ha dit...

El divendres em vaig comprar el cd, per fi el tenien a Revolver. Vam una mica endarrerits amb el material...

A les que apuntava com a les meves preferides hi afegeixo Volatile Times i Music People. Però en general trobo que és tot ell un bon conjunt.

música: ni temps ni espai ha dit...

Aquestes dues si que són de les que m'enganxen.