dimecres, 20 de març del 2013

Zúrich + Eisbrecher

Acabo d'adonar-me que em falta comentar diverses notícies importants que se m'havien oblidat (i que com que no he apuntat, se m'oblidaran de nou aviat). Almenys aquesta, la que és més propera en el temps, la posaré ara.

Estava una mica de bajón moral i hi ha diverses coses que m'animen vulgui o no. El meu nebot n'és una perquè, quan vol, és un encant. A veure si el puc portar altra vegada a veure el Barça de futbol sala aquest cap de setmana. Les altres són més vanals, però m'alegren de manera inexplicable: la música i els viatges.

Sí, quan torno d'un viatge estic morta, me n'adono que el meu dia a dia és més aviat avorrit, però l'alegria de poder-ho repetir m'il·lusiona de nou. Amb els concerts em passa més o menys el mateix. Així que sempre que puc ho intento combinar tot.

Vaig pensar en aprofitar per fer alguna cosa per setmana santa. El dilluns tenia temes familiars, així que em quedaven 3 dies per anar a algun lloc. La ciutat a visitar estava clar que havia de ser europea pel poc temps i perquè és on millor em sento anant sola. La premisa era que fos una ciutat on no hi hagués anat. A part, si hi podia haver un concert interessant divendres o dissabte, genial.

Així doncs, vaig posar a treballar el Gigero i vaig anar mirant grups i ciutats que em fessin il·lusió.

Al final vaig trobar una bona combinación: Zúrich & Eisbrecher.

El vol a Zúrich és barat, tot i que un cop allà la cosa està més complicada. L'hotel és car, però és dels més barats que he trobat. A part, forma part del mateix club on es celebra el concert i em venen l'entrada a meitat de preu més o menys.

A Zúrich hi vaig anar quan tenia, potser, 12 anys. Així que poca cosa recordo. Crec que tampoc vam fer molt turisme, però només tinc alguns petits records llunyans. Pel que he estat llegint sembla una ciutat petita, així que li dedicaré tot el divendres i dissabte aprofitaré per anar a Lucerna i segurament Zug. Diumenge, com que torno al vespre i l'aeroport està a 10 minuts de l'estació de trens, que està a 10 minuts de l'hotel, potser també faig una excursió durant el matí. Aquí ja improvitzaré una mica més segons el que hagi vist de Zúrich.


I pel que fa al concert, doncs amb ganes de veure Eisbrecher altra vegada després d'haver-los vist a l'Amphi Festival de l'any passat. Tenen força, són divertits i tenen unes quantes cançons molt bones. Així que espero disfrutar tranquil·lament.

M'ha costat una mica escollir la cançó, però al final m'he decidit per Verrückt que m'agrada especialment. En tenen d'altres més tranquil·les o més dures que també sonen molt bé i que espero poder posar més endavant. A més, acabo de veure que aquesta té un videoclip oficial bastant ben fet:


Així doncs, aprofitant que encara tinc feina (no sé si vaig comentar que m'havien renovat) i estalviant tot el que puc, m'ho patejaré aquesta setmana santa. Espero que quan s'acabi el contracte em renovin de nou o aconsegueixi una altra cosa perquè entre això i tot el que tinc planejat, tindré molts remordiments...