diumenge, 31 de març del 2013

Viatge a Zúrich

Edito: ja hi són les fotos.

De nou en un aeroport fent temps per a tornar a casa. Aquesta vegada he anat a Zúrich i malgrat el cansament, la pluja, la neu i els preus d'aquest país, torno la mar de contenta.

Vaig arribar aquí divendres d'hora al matí i vaig aprofitar per voltar pel centre, veure els punts més coneguts i interessants i, per la tarda, descansar una mica abans del concert.



Vaig dormir una mitja horeta i a les 19.50h sortia cap al concert. Com que el club, X-tra, era al mateix lloc que l'hotel, vaig tardar 2 minuts a arribar-hi. Per aquest mateix moment, a la tarda vaig poder sentir des de l'habitació, les proves de so. Així com també veure on estava el backstage perquè era a la primera planta de l'hotel.



El concert ja l'explicaré en un altre post, però va ser molt divertit.

Dissabte vaig aprofitar per anar a Lucerna, també una ciutat molt maca amb el típic pont que qui més qui menys, ja coneix.



Com que encara era d'hora, de tornada vaig parar a ZUG. Ja un lloc més petit, però amb un casc antic també molt maco. Vaig dinar i ja vaig tornar al cap de poc perquè l'estómac no em perdonava.



Ja refeta de l'estómac i amb un petit descans a l'hotel d'uns minuts, vaig aprofitar que era dissabte i les botigues estaven obertes per anar al centre de Zúric altra vegada per a veure-ho tot amb una mica més de vida.

Per cert, divendres va nevar una mica al matí i va ploure bastant tota la tarda. Dissabte també amb neu i pluja.

Vaig comprar-me alguna cosa per sopar i a les 21h ja dormia. A l'hotel se sentia la música del club, però vaja, que he dormit unes 9h igualment. Amb interrupcions, però bé.

Avui m'he llevat d'hora i he aprofitat que el vol sortia per la tarda per voltar. Primer he anat a Winterthur i nevava molt. Amb 1 hora ja la tenia vista:



Llavors he anat cap al venedor de tickets i després de dir-li que volia anar a algun lloc, però no sabia on, hem decidit que malgrat el temps, les Catarates del Rin eren una bona opció. Tren cap allà!



Ha valgut molt la pena perquè durant tota l'estona que hi he estat no ha nevat ni plogut i la veritat és que són prou espectaculars.

Després he anat cap a Rapperswil que té un castell i un pont de fusta molt molt llarg.



També m'ha agradat passejar-hi. Llavors ja anava sent l'hora de tornar cap a Zúrich a buscar la maleta i cap a l'aeroport! Ara estic morta, tinc uns dolors indescriptibles a les cames, el genoll no acaba d'anar fi, però mira, altra vegada amb un somriure d'orella a orella.