dissabte, 16 de març del 2013

Depeche Mode: news

Últimament no paro de moure'm amunt i avall. En part per feina, en part perquè em venia de gust. Torno a disposar del meu temps i el dedico al que més m'agrada. La música i viatjar.

Durant aquests dies se m'han anat acumulant les notícies i a veure si ara en dono sortida a algunes. Anem a poc a poc i comencem pels més importants: Depeche Mode.

Van estar el dilluns en directe a la tele, al programa del Letterman a Nova York, i van tocar algunes de les noves cançons. Les he escoltat poques vegades i és difícil jutjar. Espero que en el disc millorin una mica, per ara no em diuen gran cosa. Però es mereixen totes les oportunitats del món. Des del meu punt de vista, o m'han fallat mai.

Per suposat, la meitat de la població va gravar l'actuació, ja que la van donar en directe per internet per tot el món:



A part, hem pogut escolitar trossets de totes les cançons que conté el disc. Aquí el cd, i aquí l'edició de luxe.

Han anunciat una gira pels EEUU i és de suposar que després vindran a Barcelona. I, finalment, el nou single serà Soothe my Soul i aquesta és la portada.

Segurament em deixo alguna altra notícia a comentar, però ja l'inclouré en un nou post.

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Només he escoltat la primera, però m'ha agradat força.
Encara he d'escoltar el nou disc!!!!
Salutacions

btretze ha dit...

Encara no has escoltat el cd?? Bueno, tampoc et perds res, la veritat. Jo estic una mica decepcionada amb DM per primera vegada, però també és cert que els hi acabo perdonant tot...