dilluns, 18 de març del 2013

Depeche Mode: Delta Machine (filtrat)

Tot i que encara queden alguns dies per a què el nou cd de Depeche Mode surti a la venda, ja s'ha filtrat. I tot i els "intents" d'alguns grups de Facebook dient que ells no penjaran el link perquè no volen perjudicar al grup, el que aconsegueixen és que aquesta informació arribi encara a més mans.

Tenint en compte que no crec que justament Depeche Mode tingui problemes de diners i que jo ja he comprat el disc per avançat, me l'he descarregat sense cap càrrega de consciència.

L'he escoltat sencer potser ja un parell de vegades, tot i que sense prestar-li encara el 100% de la meva atenció. En alguns moments he hagut de mirar el reproductor de l'ordinador perquè el que estava sonant em sonava molt bé, però en general encara no m'ha dit res especial.

Les meves sospites inicials es confirmen majoritàriament. Delta Machine s'assembla una mica al Paper Monsters del Dave Gahan en solitari. Té un toc més tranquil, de soul o gòspel. Sobretot pel que fa a la veu i al ritme més pausat.

Necessito escoltar-lo més vegades i en situacions diferents, però per ara, tot i que no em crida l'atenció excessivament, m'agrada suficient per a poder-lo tornar a posar un cop s'ha acabat.

Jo tampoc posaré aquí el link per a descarregar-lo, però sincerament, jo no faré veure que jo no me l'he descarregat.