dijous, 7 de març del 2013

Amphi Festival 2013: Solitary Experiments

Un dels grups que més he estat escoltant últimament és Solitary Experiments i per això he volgut que fossin els segons dins del llistat d'aquest any. Segueixo, per tant, parlant de l'Amphi.


Breu descripció: és un grup alemany format el 1993. La seva música jo la definiria com a synthpop. Potser amb alguns tocs de futurepop, és més aviat alegre i animada, però potser la meva visió es veu influenciada perquè pràcticament només he escoltat un cd (In the Eye of the Beholder). Els components són Dennis Schober (cantant), Michael Thielemann i Steve Graeber (teclat, prormació i sampling) i Frank Glaßl (percussió).

Discografia
  1. Final Approach (1999)
  2. Paradox (2001)
  3. Advance Into Unknown (2003)
  4. Mind Over Matter (2005)
  5. Compendium (2007)
  6. In the Eye of the Beholder (2009)
  7. Compendium 2 (2010)
  8. The Great Illusion (2011)

Temes més coneguts:
  1. Pale Candle Light (video)
  2. Seele Bricht (video)
  3. Collateral Damage (video)
  4. Immortal (video)
  5. Delight (video)

D'aquest grup ja conec unes quantes cançons més, tot i que la majoria del mateix cd. Al final m'he decidit per una de les que més m'apuja els ànims i que no estava al llistat anterior (ja que Immortal ja hi és): Rise and Fall:



"The higher we rise the deeper we fall
And nothing remains at the end of it all"


A part, la cançó Glory and Honour em recorda a VNV Nation.

Continuarà...