dimarts, 19 de març del 2013

Amphi Festival 2013: Welle:Erdball

Torno a tenir una estona lliure, així que vaig aprofitant per a descobrir informació de grups desconeguts o per a ampliar la dels grups que ja conec, en aquest llistat de l'Amphi Festival.

En aquest cas volia parlar de Welle:Erdball, que tot i que els he vist en viu, n'he parlat més aviat poc.


Breu descripció: es tracta d'un grup alemany format el 1990. La seva música és fàcilment reconeixible. Es tracta de música electrònica i utilitzen una Commodore 64's, que és el que els dóna el toc diferenciador davant d'altres grups.

Actualment està format per: Hannes "Honey" Malecki (lletres i veu), Alf "A.L.F." Behnsen (música i programació), Frl. Venus i Plastique (percussió i veu totes dues).

Discografia
  1. Der Sinn des Lebens (1992 as Honigmond)
  2. Es ist an der Zeit (1992)
  3. Frontalaufprall (1994)
  4. Alles ist möglich (1995)
  5. Tanzpalast 2000 (1996)
  6. Der Sinn des Lebens (1998)
  7. Die Wunderwelt der Technik (2002)
  8. Horizonterweiterungen (E2004)
  9. Chaos Total (2006)
  10. Cmdr. Laserstrahl (2009)
  11. Operation: Zeitsturm (2010)
  12. Der Kalte Krieg (2011)

Temes més coneguts:
  1. Super 8 (video)
  2. Starfighter F-104G (video)
  3. Deine Augen (video)
  4. Arbeit adelt! (video)
  5. Wir wollen keine Menschen sein (video)

Tot i que és un grup que m'agrada i em sembla original i divertit, no el conec gaire. Conec les 4-5 cançons més típiques i tinc el disc Der kalte Krieg. Al final m'he decidit per Deutsche Liebe, que a més té un videoclip oficial:



Continuarà...