dilluns, 18 de març del 2013

Amphi / M'era Luna Festival 2013: Tanzwut

*Nota: acabo d'adonar-me que hi ha grups que es repeteixen entre festivals, ho afegeixo.

Ja tinc bastant decidit que aquest any aniré a l'Amphi Festival d'aquest any i és bastant probable que l'acompanyi el M'era Luna. L'únic que em tira una mica enrere és el preu i que no he acabat de trobar un allotjament aprop, ja que no estic jo per estar en un camping...

Tot i això, començo el seu propi llistat amb el grup Tanzwut.

A part, el grup també estarà a l'Amphi Festival, així que el podria arribar a veure dues vegades.


Breu descripció: segons la wikipedia és un grup alemany de metal industrial i de folk metal. La veritat és que tot i que soni estrany, em sembla bastant adequat. Pel que he pogut escoltar barregen atmosferes / veus una mica fosques amb gaites, que sempre dóna a la música un to més animat i festiu. Els seus membres actuals són: Mike "Teufel" Paulenz, Wim, Castus, Ardor, Norri, Hatz i Patrick.

Discografia
  1. Tanzwut (1999)
  2. Labyrinth der Sinne (2000)
  3. Ihr Wolltet Spass (2003)
  4. Schattenreiter (2006)
  5. Weiße Nächte(2011)
  6. Morus et Diabolus (2011)

Temes més coneguts:
  1. Bitte, bitte (video)
  2. Tanzwut (video)
  3. Augen Zu (video)
  4. Niemals ohne dich (video)
  5. Labyrinth (video)

El disc que he estat escoltant jo és Ihr wolltet Spass, de l'any 2003 i m'ha entretingut bastant, em dóna bon rotllo. Em sembla alegre i divertit. Al final m'he decidit per la cançó Der Traum, però no hi era a Youtube, així que he escollit Wieder da. És la primera del disc i et situa per a saber per on anirà el tema:



Continuarà...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ostres!! m'havies espantat molt. Odio les gaites.
Però m'han agradat molt. No els coneixia de res. Gràcies. Te'ls compro.
Salutacions