dijous, 21 de març del 2013

Amphi Festival 2013: Frozen Plasma

Segueixo amb el llistat de l'Amphi per aprofitar i per parlar d'un grup que em genera alguns sentiments contradictoris.

Es tracta de Frozen Plasma. M'encanta com sonen en cd. En directe, però, perden una mica. És la clàssica formació de cantant i teclista. I el cantant ha de tenir una mica de gràcia perquè és l'únic que pot fer alguna cosa. En aquest cas en Felix Marc és molt molt guapo, però una mica paradet. Els he vist dues vegades (en dos dies consecutius) i a mi em van agradar justament perquè les cançons sí que m'agraden, però són una mica sosos.


Breu descripció: del grup ja n'he parlat en diverses ocasions. Es tracta d'un grup alemany creat el 2005 i format pel Felix Marc i el Vasi Valis. Fan un synthpop senzill i alegre.

Discografia
  1. Artificial (2006)
  2. Monumentum CD (Infacted, 2009)

Temes més coneguts:
  1. Murderous Trap (video)
  2. Tanz Die Revolution (video)
  3. Irony (video)
  4. Earthling (video)
  5. The End - Deliverance (video)

Per a no repetir-me amb les cançons que ja he posat d'altres vegades, he acabat escollint Warmongers, que també m'agrada i sona una mica diferent:



Continuarà...