dijous, 21 de març del 2013

M'era Luna Festival 2013: HIM

Per a variar una mica, passem ara a ampliar el llistat del M'era Luna.

D'aquí diria que encara he escoltat pocs grups. Potser hi puc anar perquè sembla que tindré les vacances les 3 darreres setmanes d'agost, així que les podria començar anant cap aquest festival, però encara no m'han confirmat res. Si no em poden dir si puc tenir festa el 22 de juliol, suposo que donar una data exacta per a la resta de vacances d'estiu és encara més difícil...

Tot i això, hi ha diversos grups que ja coneixia i m'he decidit per HIM. Fa anys (potser ja més de 10? Mare meva...) que vaig comprar-me'n un parell de cds i m'agradaven. Sabia que eren una mica heavy / metal - mainstream, però potser per això mateix m'agradaven. Després ja van deixar d'atreure'm i ara feia molt temps que no en sentia res. Acaben de treure un nou disc i suposo que per això se'n deu tornar a parlar.


Breu descripció: és un grup sorgit de Finlàndia el 1991 i actualment format per: Ville Hermanni Valo (veu), linde "Lily" Lazer (guitarra), Migé Amour (baix), Gas Lipstick (bateria) i Emmerson Burton (teclat). Tal com dèiem, el seu so és entre heavy - metal - rock, depenent una mica de la cançó.

Discografia
  1. Greatest Love Songs Vol. 666 (1997)
  2. Razorblade Romance (1999)
  3. Deep Shadows and Brilliant Highlights (2001)
  4. Love Metal (2003)
  5. Dark Light (2005)
  6. Venus Doom (2007)
  7. Screamworks: Love in Theory and Practice (2010)
  8. Tears on Tape (2013)

Temes més coneguts:
  1. Wicked Game (video)
  2. Right Here In My Arms (video)
  3. The Funeral of Hearts (video)
  4. Gone With The Sin (video)
  5. Join Me In Death (video)

En aquest cas la cançó la tenia pensada des del començament. És una versió del Wicked Game del Chris Isaak i em sembla que m'agradaria en qualsevol tipus de cover:



Continuarà...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Una gran cançó.
Però no et pensis, hi han veritables experts en carregar-se cançons que sembla impossible que es pugui fer una mala versió.
http://www.youtube.com/watch?v=BBQ36Y1GL1g
La de HIM, és molt bona.
I a mi, d'aquest grup, al que hauria de donar més oportunitats, m'agrada molt “your sweet 666”
http://www.youtube.com/watch?v=SKIqRRGEE8c

Salutacions.

btretze ha dit...

Quin horror de cançó! Qui són aquests Scooter? Espero oblidar aquesta experiència aviat... Mare meva!

Your sweet 666 també m'agrada. Him tenen 3 ó 4 cançons que em semblen bones, però se'm fan una mica pesats.