dimecres, 20 de març del 2013

Mesh - Street Team

Ja formo part de l'Street Team de Mesh. I us preguntareu diverses coses:

1. Què és això?
Significa que cal que reparteixi uns quants flyers del grup pel carrer. En concret, 100. Jo vaig dir que els repartiria pel carrer Tallers i tal, i això faré. No sembla pas una feina gaire costosa per un divendres o un dissabte a la tarda.

2. Què m'emporto a canvi?
Un poster del grup firmat.

3. Res més?
No!!! També dues entrades amb backstage (espero que això vulgui dir cervesa gratis :) a part de veure al grup) per al concert que escollís. Vaig escollir Barcelona perquè suposo que encara estaré per aquestes terres al setembre.

4. Com sabran que els has repartit?
Principalment perquè sóc bona persona. A part, has d'enviar una foto com a prova. Tot i que et podries fer la foto i ja plegar, a canvi d'unes entrades no crec que passi res per a perdre una mica el temps.

5. No és una mica frick?
Doncs sí, sobretot a partir de certa edad. Però mira, per una entrada gratis no em sembla un preu gaire alt.

Aquest matí he vist els flyers a la bústia, així que... a repartir!


També venia amb un poster una mica cutrillo i molt molt arrugat del nou cd Automation Baby, del qual espero poder-ne parlar aviat perquè ja va sortir la setmana passada i ja l'he pogut escoltar un parell de vegades.

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

Molt be!!!!
Em sorpren molt com et busques la vida!!!!I de friki, . . . . res

Salutacions.