dimarts, 9 d’abril del 2013

Rammstein: Concert & Mutter

Aquest diumenge 14 venen Rammstein a Barcelona i és un grup que sempre he pensat que seria interessant veure en directe. Encara que no en sigui una gran fan (només en conec algunes cançons), crec que valdria la pena. Però m'he despertat massa tard i ja no queden entrades de pista.

He intentat contactar amb algú que estava revenent la seva al mateix preu, però per ara no hi ha sort. Si algú em vol vendre la seva que ho deixi als comentaris i ho parlem!!!

Per a l'espera, he pensat en compartir la cançó Mutter, que és una de les més tranquil·les que tenen, que no sembla agressiva, però la lletra segueix sent dura. A l'inici diu que li agradaria tenir una mare i després segueix amb estrofes tipus:

"Keine Sonne die mir scheint [No hi ha cap sol que brilli per a mi]
keine Brust hat Milch geweint [Cap pit m'ha donat llet (diu "plorat llet")]
in meiner Kehle steckt ein Schlauch [A la meva gola hi tinc clavat un tub]
hab keinen Nabel auf dem Bauch [No tinc melic a la panxa]"


He trobat el video oficial tunejat amb la lletra en alemany i la traducció al castellà que està molt bé:


3 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
Lo del concert ja se com va acabar.

La cançó és molt bona i la lletra (a mi que les lletres em són bastant indiferents) m'ha impactat.

No sé si ho he entés bé, però . . .és la historia d'un fetus abortat?

Salutacions

btretze ha dit...

Ostres! Doncs no m'ho havia plantejat així, però sí que sembla que parli d'un avortament.

Jo ho feia més simple i pensava que era un nen no desitjat i no estimat.

btretze ha dit...

Acabo de llegir per internet que del que parla és d'una persona creada de manera artificial, per això els tubs dels experiments i per això no té melic.

També sembla que tingui sentit.