dilluns, 29 d’abril del 2013

Depeche Mode: But not tonight (live)

Sempre he dit que la cançó But not tonight de Depeche Mode era de les meves preferides: del grup i en general.

També he comentat moltes vegades que m'encantaria que la toquessin en directe per a disfrutar-la, però que no semblava que ho fessin mai... Ara fa uns dies, ho van fer.

Va ser en una de les versions es podria dir que més acústiques i tranquil·les que fa el Martin L. Gore en directe. La podem veure a continuació:


Quan vaig sentir que l'havien tocat me'n vaig alegrar, però avui que per fi l'he vist en directe, tot i que maca, he sentit una petita decepció, ja que per a mi es tracta d'una cançó per saltar i cantar com una boja.

Per això sempre m'agradarà més la versió que en fa And One en directe, on no puc parar de saltar, cantar... Tal i com es pot veure aquí...

1 comentari:

música: ni temps ni espai ha dit...

No sé com s'ho fa l'steve, però no fa versions, fa copies, però els hi afegeix unes decimesn de no sé què quue les millora.

Salutacions