dilluns, 29 d’abril del 2013

Depeche Mode: Broken

Crec que vaig ser bastant crítica amb el nou cd de Depeche Mode, Delta Machine. El vaig deixar abandonat uns quants dies i ara l'he estat escoltant de nou.

No puc negar que no és el millor que han tret, de fet, segueixo pensant que és un dels pitjors, per tot aquest to soul que conté, però tot i això, hi ha moments que són macos i, potser, aquestes cançons, distribuïdes en d'altres cds amb música més contundent, ens farien més el pes.

Ara hem pogut veure una versió d'estudi de la cançó Broken i tot i seguir sent lenta, és maca:


Estic mirant d'anar a Múnich a veure'ls el dissabte 1 de juny, però estic estranyament indecisa...

2 comentaris:

música: ni temps ni espai ha dit...

Ostres!! no sé si m'he de preocupar, però a mi, de moment, tot el que he sentit de DELTA MACHINE, m'està agrandant.

Salutacions.

btretze ha dit...

Millor per a tu si t'estan agradant! A mi m'han decepcionat una mica, tot i que alguna joia sempre acabes trobant.