dimarts, 23 d’abril del 2013

Amphi Festival 2013: A Life Divided

Aquest és un altre grup que ja va ser l'any passat a l'Amphi Festival, però que no va arribar a aparèixer al llistat. Al ritme que porto aquest any, que ja vaig per un terç del total, la cosa pinta bé.

Així doncs, seguim amb el grup A Life Divided.


Breu descripció: són un grup format el 2003 a Alemanya i format per: Jürgen Plangger (veu), Tobi Egger (baix), Tony Berger (guitarra), Korl Fuhrmann (bateria), Mike Hofstätter (guitarra) i Erik Damköhler (teclat i guitarra). (Si us hi fixeu, la meitat de les vegades poso aquí 'x' membres i mai es corresponen amb el total que apareixen a la foto de dalt.)

Pel que vaig veure l'any passat al festival em van semblar un grup de rock, més aviat tirant a dur, una mica heavy. A la wikipedia els defineixen com a electro-rock, suposo que per la combinació de guitarres i teclat i que, pel que he pogut escoltar aquests dies, és una mica més acurada, ja que tampoc són tan durs.

Discografia
  1. Virtualized (2003)
  2. Far (2006)
  3. Passenger (2011)
  4. The Great Escape (2013)

Temes més coneguts:
  1. The Last Dance (video)
  2. Heart on Fire (video)
  3. The Lost (video)
  4. Feel (video)
  5. It Ain't Good (video)

Com que els conec poc (realment l'any passat només en vaig veure dues cançons en viu i una era de VNV Nation), m'ha costat decidir-me sobre quina compartir aquí. Al final he optat per la més escoltada a Lastfm i que jo diria que amb el remix d'Eisbrecher guanya una mica, però que no he trobat al Youtube. Així doncs, The Last Dance, versió oficial:


Edito: Acabo de fixar-me en la videoclip i el cantant em sonava molt, així que l'he buscat a google i he vist que és un dels components d'Eisbrecher en directe. Crec que és el baix, tot i que podria ser el guitarrista...

Continuarà...