dilluns, 8 d’abril del 2013

Amphi Festival 2013: Faun

Com que ja tinc decidit que aniré a l'Amphi altra vegada (tingui festa o no a la feina), em centraré més en ampliar aquest llistat que no pas la resta.

En aquest cas he escollit un grup que es diu Faun, ja que m'han sorprès quan els he escoltat.


Breu descripció: aquest grup es va fundar el 2002 i, segons la wikipedia, actualment el formen: Oliver Sa Tyr, Fiona Rüggeberg, Rüdiger Maul, Niel Mitra i Sonja Drakulich. A la wikipedia també posa que hi participa l'Stephan Groth, d'Apoptygma Berzerk, però francament, no m'ho crec.

Es caracteritzen per fer un tipus de música folk bastant animada i alegre, amb molts instruments diferents (arpa, lira, timba, flautes, sintetitzadors, percussió, darabukka, etc.) i en diferents idiomes (alemany i els seus dialectes, llatí, islandès, anglès, gallec-portuguès, etc.) Tots aquests instruments que utilitzen, els hi dóna un aire celta molt característic.

Discografia
  1. Zaubersprüche (2002)
  2. Licht (2003)
  3. Renaissance (2005)
  4. Totem (2007)
  5. Das Buch Der Balladen (2009)
  6. Eden (2011)
  7. Von Den Elben (2013)

Temes més coneguts:
  1. Von den Elben (video)
  2. Diese kalte Nacht (video)
  3. Satyros (video)
  4. Egil saga (video)
  5. Mit dem Wind (video)

Encara que m'hagin cridat l'atenció, no és que els hagi escoltat gaire, doncs tampoc seria el meu estil de música preferit. Tot i això, és una música que pot donar bon rotllo i, per aquest motiu, al final m'he quedat amb la cançó Tanz mit mir:



Continuarà...