dimecres, 10 d’abril del 2013

Amphi Festival 2013: Peter Heppner

Una de les primeres coses que vaig veure a l'entrar al recinte de l'Amphi Festival de l'any passat va ser un cartell anunciant alguns grups per aquest any 2013. I un d'ells era el Peter Heppner, el que em va fer pensar instantàniament que hi voldria tornar fos com fos.

Des de llavors les coses han canviat molt. Al tornar em van fer fora de la feina, n'he trobat una altra i m'han fet prendre decisions i n'he pres jo algunes que canviaran la meva vida al 100%. Però ja tinc encarregada la meva entrada per al festival d'aquest any, pel que, si tot va bé, la tradició continuarà i jo podré seguir descobrint grups i ampliant el meu llistat de grups.


Breu descripció: ja he parlat diverses vegades d'aquest home amb pànic escènic i que va començar la seva carrera amb Wolfsheim. Després de dedicar-se al grup i de fer diverses col·laboracions amb altres artistes, va començar la seva carrera en solitari el 2008, amb el disc Solo, on va seguir amb el synthpop tan característic que havia creat amb Wolfsheim, ja que el seu tret més singular és la seva veu. Escriu les lletres (també destacables) tant en alemany com en anglès.

Discografia
  1. Solo (2008)
  2. My Heart of Stone (2012)

Temes més coneguts:
  1. Meine Welt (video)
  2. Alleinesein (video)
  3. Give Us What We Need (Truth Is Not The Key) (video)
  4. God Smoked (video)
  5. I Won't Give Up (video)

Tal i com comentàvem, durant la seva carrera ha col·laborat amb diferents artistes, creant cançons realment increïbles. Al final m'he decidit per compartir Wir sind wir, on va col·laborar amb en Paul van Dyk. La resta les deixaré per un altre dia.



Continuarà...