dilluns, 22 de juliol del 2013

Viatge a Colònia

De nou esperant en un aeroport per tornar a casa. Després d'uns dies que han valgut moltíssim la pena.

Faré l'explicació per parts. Per un costat aquí comentaré una mica la ciutat, després hi haurà moments groupie i, per suposat, un post per a cada dia del festival, que al cap i a la fi és al que venia.

Pel que fa a Colònia hi vaig arribar divendres a la nit. Una mica abans de les 0h ja estava a l'habitació. Vaig agafar una cervesa, em vaig menjar el tupper que m'havia portat, una dutxa i... ja no vaig tenir forces per anar a la pre-party. Després em van comentar per un costat que no havia estat gaire bé i, per l'altre, que havia estat bé, però que havien marxat d'hora.

Com que no vaig sortir i vaig poder descansar, el dissabte, quan va començar a entrar la llum per la finestra de l'habitació (amb cortina però sense persiana), ja em vaig aixecar. Series les 6h. Una mica de mandres, dutxa i a esmorzar.

Com que era tan d'hora i recordava que l'any passat també m'havia passat, vaig acostar-me a visitar la catedral. Serien les 8h, així que estava buida de turistes i molt tranquil·la. El sol ja començava a fer veure que faria calor.


Llavors ja va venir el festival i fins avui no he tornat a visitar la ciutat. He sortit més o menys d'hora de l'hotel i el sol ja apretava de valent, uns 30º diria. He aprofitat per tornar a visitar la catedral i he estat passejant una bona estona per tot el centre.


La veritat és que entre la calor, que estic totalment destruïda (mal d'esquena, mal de cervicals, les cames i els peus cansats...) al final he decidit venir a l'aeroport a descansar, sentada i amb l'aire acondicionat.

L'any passat, quan vaig tornar de l'Amphi Festival em van fer fora de la feina. Va ser un moment dur, però una alegria al cap i a la fi. De seguida en vaig tornar a trobar i ara el dubte és si jo vull deixar aquesta feina que tinc o vull continuar... És una decisió important i, amb la depressió post-festival, millor no prendre'n cap. Hi seguiré donant voltes.