dilluns, 22 de juliol del 2013

Amb el Peter Heppner!

Finalment, el moment més important de l'Amphi, el moment groupie amb el Peter Heppner.

Vaig tenir molts dubtes per si hi anava o em quedava a mirar Oomph!. Al final vaig pensar que si aconseguia ser la primera de la cua per la firma, llavors podria veure Oomph! igualment encara que fos de lluny.

I així va ser. Quan van acabar Diary of Dreams, vaig anar ja a fer cua. Quedava encara mitja hora perquè apareixés i ja hi havia gent. Hi havia unes cadires i vaig anar a petar al costat d'un belga que va resultar ser xerrador i amable i vam estar parlant de música els 30 minuts.

Li vaig fer una foto que li haig d'enviar, i ell va agafar la meva càmara per a fer-me'n una. I aquí la tenim:



És una tonteria, però em va fer il·lusió. També que em firmés la portada del seu últim cd.



Com que no ser estar-me callada, li vaig dir que venia de Barcelona, em va dir que li agradava la ciutat i li vaig dir que havia de venir a tocar un concert sencer, que l'última vegada, amb Wolfsheim no es trobava bé i no va poder acabar. Em va dir que sí, del pal com si ho recordés i com si no pugués creure's que li estigués dient això.

És el que hi ha. Després d'unes cerveses la meva xerrameca es dispara i la meva vergonya desapareix momentàniament.