dijous, 18 de juliol del 2013

Mika: Grace Kelly

El Mika és un cantant (una mica pesadet) que va néixer al Líban, després va passar amb els seus pares per França escapant de la guerar i es van acabar instal·lant a Londres.

El 2007 va saltar a la fama amb la cançó Grace Kelly, la qual és un dels meus guilty pleasures. Des de llavors l'hem vist i sentit bastant, també en anuncis publicitaris, i per a mi ja no ha despertat cap més interès.

Des de llavors, ha tret 3 discs:
  1. 2007:Life in Cartoon Motion (2007)
  2. The Boy Who Knew Too Much (2009)
  3. The Origin of Love (2012)

Ara feia molt molt temps que no escoltava la cançó, però m'ha vingut al cap i he pensat en compartir-la aquí. Mentre, intento sobreviure a la grip que estic agafant (que ja està baixant) i a l'emoció de saber que demà marxo a Colònia amb la sort de poder disfrutar del meu segon Amphi.

Així que aquí tenim a Grace Kelly, que em pensava que alguna vegada ja havia posat per aquí, però no l'he trobat: