dilluns, 29 de juliol del 2013

Felix Marc: Give Back the Moments

L'últim dia que vaig treballar a la meva darrera feina, el meu disc dur extern va dir que no ho aguantava més i va morir de forma sobtada. Arreglar-lo costava tants diners, que el vaig abandonar: amb els apunts de 6 anys de feina i amb tota la música que havia anat aconseguint amb el pas dels anys.

Ara fa uns dies vaig veure que a l'ordinador petit que m'emporto de viatge hi havia una carpeta que es deia "Música" i que hi havia alguns cds que havia oblidat o que no havia tornat a aconseguir. Entre ells hi era el Pathways del Felix Marc.

Personalment m'agrada més el seu darrer disc, Parallel Worlds (per això és el que tinc en format físic), però el primer conté un parell de temes que valen la pena. Un d'ells és Give back the moments i és el que volia compartir avui ja que a més té un video oficial i està molt ben fet: