dilluns, 15 de juliol del 2013

Amphi Festival 2013: Rosa Crvx

Les meves ànsies habituals m'obliguen a tancar avui el meu llistat de l'Amphi Festival del 2013 i donar-lo ja per finiquitat.

L'últim grup que em queda és Rosa Crvx.


Breu descripció: es tracta d'un grup francés format el 1984. Actualment està format per: Olivier Tarabo (guitarra, percussió i veu) i Claude Feeny (teclat i veu). En viu acostumen a estar acompanyats per dos performers: Nicolas Lelandais i Eleonore Joyet. Interpretan les seves cançons en llatí i les seves lletres es basen en antics textos alquimistes.

Discografia:
  1. Proficere (1995)
  2. Noctes Insomnes (1998)
  3. In Tenebris (2002)

Temes més coneguts:
  1. In Tenebris (video)
  2. Adorasti (video)
  3. Terribilis (video)
  4. Moritvri (video)
  5. Aglon (video)

No havia escoltat mai res d'aquest grup abans, així que vaig totalment perduda. Al final, després d'escoltar alguns trossos de diferents cançons i no acabar de trobar res espectacular, he optat per deixar-me guiar una mica per Lastfm i he escollit Adorasti perquè té un video en directe que crec que deu ser la seva millor faceta, no perquè siguin molt actius i animats, sinó perquè són peculiars en el que toquen i com ho fan:


FI.