divendres, 26 de juliol del 2013

Straftanz: Tanzt kaputt...

Per fi torna a ser divendres. I realment necessito un cap de setmana de quedar-me aquí. Ja en feia uns quants que no parava i ara em ve de gust quedar-me a Barcelona i aprofitar per acabar d'ordenar la casa i el meu cap.

Estava pensant en l'Amphi Festival i cada dia vaig recordant diferents moments. Un d'ells és quan vaig veure un dels teclats de Faderhead, que em va semblar que era el mateix que el d'Straftanz.

Revisant el que vaig escriure sobre el grup abans del festival, m'he adonat que sí que ho sabia, però no ho recordava. Ja ho posava que un dels músics que l'acompanya és Jörg Lütkemeier, de Straftanz.

Així doncs, he pensat que podia parlar d'aquest grup, que vaig veure en directe ara farà 2 anys a Viena.

Pel que he anat llegint al seu Facebook, realment estan com una cabra i són molt divertits. Amb anades d'olla importants com organitzar mega festes als hotels on estan hospedats quan estan de gira.

Pel que fa al grup, comentar que es va formar a Gelsenkirchen (Alemanya) el 2006. El seu so no sé benbé com definir-lo. La wiki diu que aggrotech, el qual puc acceptar, o futurepop, el qual no acabo de veure clar. Podríem quedar-nos al voltant de l'industrial també.

Tenen algunes cançons bastant conegudes, per exemple, Straftanz, la primera que van treure, Turbo o Tanzt kaputt was euch kaputt macht. O almenys són les que jo més he sentit.

Al final he optat per compartir la darrera d'aquestes, Tanzt kaputt was euch kaputt macht, perquè m'agrada força i hi ha un video del directe de l'Szene de Viena que és on els vaig veure: