dimecres, 10 de juliol del 2013

Amphi Festival 2013: Ben Ivory

Edito: em vaig equivocar de grup... Correcció a continuació. Ara que plego a les 15h tinc bastant temps lliure per la tarda. Portava uns quants anys treballant i mai havia tingut aquesta agradable sensació de disposar de temps lliure per a mi entre setmana per a fer el que vulgui. Estic aprofitant per a estudiar una mica d'alemany i per a escoltar música, tant de l'Amphi Festival d'aquest any com altres tipus de música. Vaig trobar una llista d'algú altre i vaig poder escoltar alguna cançó d'un grup nou. Ho aprofito per anar finiquitant el meu llistat.

Així doncs, avui li toca a Ben Ivory, del que mai havia escoltat res abans.


Breu descripció: és un cantant i model alemany. Va nèixer el 1982, pel que és bastant jove. Als 14 anys ja va crear la seva primera banda. Pel que posa a la wiki només a tret alguns singles.

Discografia
  1. Perfect Stranger (2010)
  2. Strobelights (2010)
  3. Better Love (2012)
  4. The Righteous Ones (2013)

Temes més coneguts:
  1. The Righteous Ones (video)
  2. Better Love (video)
  3. The Music (video)
  4. New Bright Lights (video)
  5. YSGAHM (video)

Realment a Spotify hi ha poques cançons, però mil remixos de les mateixes. Al final m'he decantat per Better Love que és la primera que vaig escoltar i sona bastant bé:


Continuarà...